دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط استادان دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح «دوشنبه‌های صنعت و دانشگاه» در شبستر | بازدید تخصصی از گروه صنایع غذایی آغاز شد

گروه تخصصی صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در راستای اجرای طرح «دوشنبه‌های صنعت و دانشگاه» از یک واحد تولیدی صنایع غذایی بازدید کردند.
کد خبر : 593631
بازدید تخصصی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر از یک واحد تولیدی صنایع غذایی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شبستر در راستای توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه و حرکت در مسیر تحقق شعار دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهِ مهارت‌محور، نخستین بازدید تخصصی گروه صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر از واحد صنایع غذایی مهردریان (آنیش) انجام شد.


در این بازدید نیمروزه که با حضور حسین عبداللهی فرماندار شهرستان شبستر و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اعم از رئیس اداره صنعت، معدن‌ و تجارت، رئیس حوزه بانک ملی شهرستان شبستر، مدیر جهاد کشاورزی و جمعی از کارشناسان مرتبط انجام شد، فرماندار شبستر با اعلام حمایت همه‌جانبه از توسعه ارتباطات صنعت و دانشگاه در راستای پاسخگویی به نیازهای جامعه، خواستار استمرار این ارتباطات مؤثر شد.


اجرای طرح «دوشنبه‌های صنعت و دانشگاه» در شبستر | بازدید تخصصی از گروه صنایع غذایی آغاز شد




در این بازدید غلامرضا کاظمی‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر با قدردانی از اهتمام نماینده عالی دولت و دیگر مسئولان در شهرستان از توسعه این ارتباطات ابراز امیدواری کرد که این بازدیدها بتواند گامی مؤثر برای دریافت نیازهای صنعت توسط دانشگاه و متخصصان و پاسخگویی مطلوب به این نیازها و افزایش تعاملات علمی و صنعتی باشد.

مجید جنگی مدیر واحد تولیدی صنایع غذایی مهردریان (آنیش) هم از استقبال صنعت از این حرکت دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و خواستار بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالای دانشگاه و اعضای هیئت علمی در حل مسائل صنعت شد.


برنامه‌های این طرح ابتدا با برگزاری نشست مشترک میان فرماندار و اعضای کارگروه رفع و تسهیل موانع تولید شهرستان، رئیس، مدیران و اعضای گروه‌های تخصصی صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر اعم از گروه‌های صنایع غذایی برق و مکانیک آغاز شد و هر یک از حاضران دیدگاه‌ها و نیازهای صنعت و دانشگاه را مطرح کردند و پس از آن اعضای حاضر از خط تولید کارخانه بازدید کردند و جلسه مشترک تخصصی کارشناسان واحد تولیدی و گروه تخصصی دانشگاه برگزار شد و مشکلات، نیازها و موانع صنعت مورد بررسی قرار گرفت.


اجرای طرح «دوشنبه‌های صنعت و دانشگاه» در شبستر | بازدید تخصصی از گروه صنایع غذایی آغاز شد



به گزارش آنا، شهرستان شبستر با بیش از ۶۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دومین شهرستان صنعتی در استان آذربایجان‌شرقی بوده که دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه تولید و صنعت است.



با توجه به رویکردهای دانشگاه آزاد اسلامی در حرکت به سمت تبدیل به دانشگاهِ مسئله‌محور، این دانشگاه با ایجاد دانشکده‌های مهارتی و کارآفرینی تلاش دارد گام‌های بزرگی در این زمینه بردارد و دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر طرح «دوشنبه‌های صنعت و دانشگاه» را برای تحقق این شعار و پاسخ عملی به نیازهای صنعت و جامعه از دوشنبه نیمه نخست تیر ۱۴۰۰ اجرا کرده است.



انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته